Bizonyára sokan tapasztalhattuk már, hogy olyan e-mailek a spam mappában landoltak, amiket nagyon vártunk. Bár éppen az a jellemző, hogy szeretnénk, ha a spam mappánk megszűrné a kéretlen leveleket. Főleg mivel az utóbbi időben egyre több tömeges levélkiküldésnek lehettünk áldozatai. Éppen ezért jellemzően többnyire védekezni szeretnénk ezek ellen a kéretlen levelek ellen.
Azonban sok esetben előfordulhat az is, hogy nagyon várunk egy bizonyos levelet, ami nem érkezik meg. Majd a feladónál reklamálva kiderül, hogy megjött, csak a spam mappában található. Ugyanis gyakran előfordul, hogy a Gmail folyamatosan a levélszemétben landoltat egy bizonyos feladótól érkező leveleket. Mindezt esetleg annak ellenére, hogy megbízható, céges domainról jönnek, igaz rendszerint mellékletet is tartalmaznak. Ebben az esetben érdemes megjelölni a levélszemetek között, hogy nem spam. De mit tehetünk, ha ennek ellenére is rendre oda érkezik?
E-mailek a spam mappában, akaratunk ellenére
A jó hír, hogy ebben az esetben is van megoldás! Ugyanis elegendő egy egyedi szabályt létrehozni a Gmailen belül. Nyissuk meg a feladótól érkező levelet, majd felül az Archiválás, Törlés, stb. lehetőségeknél kattintsunk a három pontra (Továbbiak). Itt az Ehhez hasonló üzenetek szűrését válasszuk ki, majd alul Szűrő létrehozása, és a „Soha ne legyen spam” opciót jelöljük ki.
Vissza a blog cikkekhez